Potřebujete poradit s něčím složitějším? Využijte našeho kontaktního formuláře.

Jsme vám k dispozici každý všední den od 9 do 15 hod.

Tel.: +420 734 110 035

Email: verahavrlova@seznam.cz

Odpovědi na nejčastější dotazy zákazníků

Mohu vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu? A jakým způsobem ?

1) Ano, ze zákona máte možnost vrátit zboží do 14 dní bez udání důvodu.

2) Zboží nesmí vykazovat známky opotřebení nebo hygienické deformace (zákazník, takto vrácené zboží nesmí používat) Raději nás prosím nejprve zkontaktujte. 

3) Doporučujeme si Vaše zakoupené zboží překontrolovat při předání zboží u dopravce. 

5) Pro zahájení vrácení zboží nebo jakékoliv reklamace využijte náš systém V HISTORII OBJEDNÁVEK ZDE, kde je seznam všech vašich dokončených objednávek včetně faktur a dobropisů v sekci (Můj Profil)

6) Lepší variantou Vracení zboží nebo jakékoliv reklamace je nás nejdříve kontaktovat telefonicky nebo emailem, pomocí našeho kontaktního formuláře. Tato varianta je rychlejší. Jako vždy se snažíme vyjít každému zákazníkovi vstříc. Připravte si také číslo objednávky.

Mohu získat slevu na nákup?

Ano. Připravujeme do budoucna pro naše klienty určité benefity a výhody, které lze aktivovat v nákupním košíku v kroku č.1. Podobné slevy mohou získat také zákazníci vyřizující určité body reklamace. Pokud se stanete vlastníkem jakéhokoliv slevového kupónu, tak budete informováni zasláním emailové zprávy i  s kroky aktivace daného slevového kódu. 

Mohu si zboží osobně vyzvednout?

Ano. Je možnost si zboží vyzvednout na jedné pobočce v České republice. Doporučujeme však objednávku vytvořit pomocí našeho E-shopu.

Je poštovné a balné nad určitou částku zdarma?

Ano, čím dražší objednávku máte, tím více na poštovné přispíváme.

Nad 5 000 Kč máte poštovné zdarma.

Je povolena platba na dobírku na území Slovenské republiky?

Pro objednávky do Slovenské republiky jsou povoleny pouze platby předem pomocí platební brány GoPay

více informací o poštovném naleznete zde

Máte produkt v košíku a nemůžete se dostat do sekce dopravce/platby ?

Na našich stránkách je povolen nákupní košík a nastavení dopravců, či plateb za minimální částku 100 Kč

Jaká je dodací doba?

Veškeré informace o dopravci naleznete zde

Kdy dorazí můj balíček?

1) Máte-li objednávku dokončenou a zaplacenou pomocí ( platební brány online platby Gopay, dobírkou ), tak balíčky posíláme ihned po vytvořené objednávky. V případě platby ( převod na účet ) zasíláme zboží až po přijetí platby. 

2) Je vaše objednávka vytvořena v pátek odpoledne nebo o víkendu? Balíček bude odeslán až během následujícího pracovního dne. 

3) Nedorazil vám v určitý den balíček? Počkejte prosím ještě jeden den, kurýr se mohl, ne jeho vinou opozdit. Může to mít důsledek zpoždění jednoho pracovního dne. Děkujeme

4) Už čekáte na váš balíček déle jak 2 pracovní dny, po tom co jste balíček měli mít doma ? Kontaktujte nás prosím ihned telefonicky nebo pomocí našeho kontaktního formuláře.

Kde se nachází sledovací kód zásilky ?

Sledovací kód je možno nalézt  v našem článku o dopravcích, při expedici nebo pomocí informační SMS od dopravce.

Nevíte, jak si zažádat o export vašich údajů, či smazaní Vašeho účtu?

Požádat o export Vašich údajů můžete v sekci Můj účet zde. Chcete-li poradit ohledně smazání vašeho profilového účtu, tak nás prosím kontaktujte telefonicky nebo emailem.