Před zahájení reklamace/vrácení zboží, nás nejprve telefonicky kontaktujte pro snadnější a rychlejší vyřízení. Děkujeme 



Zahájit reklamaci Online Před zahájení reklamace volím radějí zkontaktovat prodejce (doporučujeme) Stáhnout vzor odstoupení od smlouvy



Kde najdu reklamační řád?

Kompletní informace o reklamacích jsou obsaženy v obchodních podmínkách.

Jak zjistím stav své reklamace?

Stav reklamace je možné zjistit emailem na cukrarna.veha@seznam.cz, popřípadě  telefonicky na čísle +420 734 110 035.

Co potřebuji mít s sebou, abych si mohl(a) reklamaci vyzvednout osobně?

K osobnímu vyzvednutí je potřeba předložit originál reklamačního protokolu, který jste obdrželi při uplatnění Vaší reklamace.

Co potřebuji mít s sebou, abych si mohl(a) reklamaci vyzvednout osobně?

K osobnímu vyzvednutí je potřeba předložit originál reklamačního protokolu, který jste obdrželi při uplatnění Vaší reklamace.

Kde mohu uplatnit reklamaci?

Veškeré zboží je samozřejmě možné reklamovat, pokud není zboží ze strany zákazníka hygienicky zdeformované.

osobně na pobočce Cukrárna VeHa s.r.o.

odesláním zboží na adresu:

Cukrárna VeHa s.r.o.

Štefanikova 311 / Březno u Chomutova

431 45

Jak dlouho bude reklamace trvat?

Reklamace, v případě kupujícího spotřebitele, řešíme neprodleně, obvykle v rámci jednoho týdne, maximálně však do 30 dní.

Přestože, v případě kupujícího podnikatele, zákon lhůtu pro vyřízení nestanovuje, řešíme reklamace kupujícího podnikatele maximálně do 40 dní.

Vymezení pojmů kupující spotřebitel a kupující podnikatel najdete v Obchodních podmínkách.

Mohu pro vyřízenou reklamaci poslat někoho jiného?

Ano. Pověřená osoba musí mít i sebe originál reklamačního protokolu nebo plnou moc k převzetí zboží (stačí neověřenou).

Doporučujeme dopředu informovat reklamační oddělení emailem cukrarna.veha@seznam.cz nebo telefonem na +420 734 110 035

Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?

K reklamaci doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu. Dále doporučujeme zboží odeslat spolu s vypsaným dokumentem vady (Roztrhaná krabička, zdeformovaná krabička), případně kontaktovat reklamační oddělení emailem na cukrarna.veha@seznam.cz a dotázat se přesný postup nebo pomoc při tvorbě samotné reklamace.

Důležité je přiložit průvodní dopis s popisem vady.

Reklamace můžete uplatnit telefonicky nebo online např. emailem, nebo v sekci Můj profil / Historie objednávek

Reklamace se blíží k 30. dní, co dělat?

Můžete se zeptat na stav reklamace.

Případně vyčkat než Vám ozveme 30. den zašleme protokol o výměně zboží nebo vrácení peněz.

Přišel mi email z reklamačního oddělení, co s tím?

První email je potvrzení o přijetí reklamace. Podle čísla protokolu je možné se informovat o stavu reklamace.

Druhý email je informace, jak byla reklamace vyřešena.

Dalším emailem může být cenová nabídka na placenou výměnu. Tu odesíláme v případě, že reklamace nebyla uznána jako záruční a nabízíme tím mimozáruční - placenou výměnu produktu. Zde je potřeba bezodkladně odpovědět, abychom správně zařídili vše potřebné. Nabídku placené výměny můžete přijmout, nebo odmítnout. To záleží zcela na Vás. 

Jak a kde si mohu vyzvednout vyřízenou reklamaci?

V případě zaslání poštou, Vám bude vyřízená reklamace odeslána zpět na adresu, ze které přišla, pokud v průvodním dopise neuvedete jiný požadavek.

V případě osobního převzetí bude vyřízená reklamace připravena na pobočce, kde byla reklamace uplatněna.

Mám technický dotaz, co s tím?

Technické dotazy posílejte na email cukrarna.veha@seznam.cz